Yvonne Johansson

En närmare titt på Smily

Publicerad 2010-08-22 18:33:26 i Allmänt,



Här är en närmare titt på Smily. Hon vill gärna bli svart på bilderna men igentligen är hon välldigt mörkbrun och tigrerad. Ska bli spännande att se hur hon blir när hon växt färdigt. Färgen brukar ändra på sig med tiden. Hon är en välldigt sällskaplig dam och vill vara med överallt, även när jag ska äta. Har fullt upp med att plocka ner henne från bordet. Hon mötte mig i dörren när jag kom hem och visade verkligen att hon saknade sällskap, men jag tror att hon var hungrig mer. Hon och Nossan verkar mer och mer tollerera varandra, och hon har låtit Nossan lukta på henne lite försiktigt, till en viss gräns. Jag såg hennes mor idag också när jag var och betalde henne så nu vet jag ungefär hur hon kommer se ut som vuxen. En liten mini panter, slank och smal. Inte alls som Nossan, men det är kul med lite varianter på katterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela