Yvonne Johansson

Jag misstänker varför kissarna är rädda för Nossan.

Publicerad 2010-08-21 09:36:35 i Allmänt,

Smily som jag har nu är hur charmig som helst och är välldigt sällskaplig och lekfull, men hon vågar fortfarande inte låta Nossan komma för nära. Nossan är nyfiken på henne försöker komma nära henne när hon leker men när Smily upptäcker henne så är det kört. När katter blir rädda och agressiva så reser dom päls på rygg och svans för att bli större och hotfullare, och när jag nu tänker på det så ser Nossan ut att hela tiden gå och se ilsk ut med sin yviga och tjocka päls. Hon ser ut som en ricktig teddykatt precis som Misse jag hade. Jag misstänker att katterna ser Nossan som extra hotfull. med tanke på hur Ziggy reagerade.
<

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-21 19:03:37

då hoppas jag att det mojnar så du får fiska lite

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-22 04:54:20

ja, även om man inte får napp så är det rogivande att fiska, jag hoppas att du får en fin dag nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela