Yvonne Johansson

Lekt lite i Gimp igen

Publicerad 2010-08-08 19:26:17 i Allmänt,


Har lekt lite med gamla bilder som jag gjort om till penslar. Det blev glittrigt värre. Bilderna tog jag nångång förra året med min lilla digitalkamera som jag köpte på Netto för 99:- Jag tog flera kort för att vara säker på att det blev något, och nu när jag tittade på dom så tänkte jag att det kunde vara kul att sätta ihop dom så det blev rörelse i dom.
Obs! Jag undrar en sak. Jag har en gammal "vän" som jag varit en hel del irriterad på. Jag tycker inte om att prata skit, det är det värsta jag vet, men jag har mått dåligt av den här vännens beteénde länge. Den här vännen säger att nästan alla killar vänsterprasslar nån gång i livet och man kan inte diskutera om det här utan att den här vännen blir rasande. Vännen säger att vänsterprassla är det vanligaste som finns och man ska inte ha ett förhållande med någon om man inte är beredd att dela sin partner med någon annan. Vännen höll på att försäga sig lite och jag misstänker, och jag har misstänkt länge att vännen vänsterprasslar själv. Jag har flera väninnor som har och haft det kämpigt med sina förhållande och jag har blivit förskräckt över människors beteénden. Jag är uppväxt i en otrygg miljö och jag känner mig välldigt otrygg som vuxen också pg. av vissa händelser. Jag undrar, finns det någon som har ett bra och tryggt förhållande med någon utan strul. Ursäkta att jag säger det här men den här vännens beteénde påminner starkt om en katts leverne, som vandrar från gård till gård. Vad är normalt för en människa att beteé sig? Har hört det gamla ordspråket "En sjöman har en flicka i var hamn" så många ggr. att jag börjar tro på det. Isåfall vill jag inte ha förhållande med någon, för jag vill inte bli sårad mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela