Yvonne Johansson

Nu har jag ringt o kollat.

Publicerad 2010-08-17 16:36:00 i Allmänt,

Och det gick bra att testa först om dom går ihop. Ziggy heter hon. Först trodde jag att hon hette Figgy som Mallens mamma kallades, så jag blev alldeles paff. Ägaren skulle ringa mig i kväll igen. Han sa att han hade så mycket att göra med jobbat och annat och han tyckte att katten var för mycket ensam. Den var välldigt kelen och social och helt orädd för främmande människor. Min katt Nossan springer och gömmer sig så fort det kommer någon, men när jag är ensam med henne är hon världens goaste lilla katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela