Yvonne Johansson

Smily

Publicerad 2010-08-19 15:21:27 i Allmänt,

Eftersom det inte gick med Ziggy så bra så fick jag lämna tillbaka henne, och nu är Nossan avslappnad igen. Dä va en ricktig skräck katt det där, tror jag nog hon tänkte. Jag har ringt på en annan katt istället som är en kattunge på 14 veckor. Jag skulle få låna hem henne något dygn för att se hur det funkar, och det är väl tur att man kan få göra det. Man vill ju inte ha två katter som inte trivs med varandra. Smily heter kattungen och ägaren tror inte hon kommer bli så stor, pg. av att mamman inte är det. Det passar nog Nossan välldigt bra, för hon själv är välldigt liten. Jag skulle ringa ägaren igen i morgon, för dom var lite upptagna ikväll.

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-19 17:48:09

det var ju synd att det inte gick

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-20 17:28:14

jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela