Yvonne Johansson

Animerad Jack Sparrow

Publicerad 2010-12-13 22:20:00 i Allmänt,

Idag så satte jag mig och ritade två bilder av Jack som jag gjorde en animation av. Jag kanske gör några mer bilder längre fram så animationen blir lite mer rörlig. Jag hade huvudvärk igår och rinnsnuva. Det är väl mina bihålor som säger ifrån igen för jag tog av mig mössan när jag var i stallet i Lördags. Jag blir välldigt fort svett däruppe och blir då lätt förkyld om jag inte håller huvudet varmt. Det har varit en lungn Lucia för min del och jag hoppas att det varit det för många andra. Obs! Kan någon ge mig ett tipps om vad för något jag kan använda för att hålla vildjuret Smillan borta från Julgranen. Jag har full sjå att smörja in sladdarna imellanåt för hon gillar att tugga på dom, och jag bävar över vad hon ska hitta på med min lilla Julgran.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-14 16:58:41

vad fin den blev

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela