Yvonne Johansson

Finns inga perfekta Jular

Publicerad 2010-12-16 17:03:30 i Allmänt,

Varken min mamma eller lillbrorsan vill ha Julklappar i år, likadant var det förra året så nu slutar jag med att försöka ge dom något, fast jag säger att jag gjort dom själv och Julklappar behöver inte vara dyra, men så gillar dom inte att fira Jul, så jag får väl fira Jul själv.  förr så försökte vi i alla fall att fira Jul och jag gjorde pepparkakshus som jag gav bort till dom. Julen behöver inte vara dyr. Det viktiga är att man tänker på sina nära och kära och att man ser Julen som en helg då man kan umgås och äta god mat. Men min mamma hade nog inte så många roliga Jular som liten eftersom hon är så bitter. Jag har tidigare berättat att jag växt upp i fosterhem sedan jag var 14 månader gammal och tills jag var strax över 20 år, och där var alla Jular kanske inte heller så trevliga, men så fanns det Jular som var rätt bra också. Man kan inte begära att alla Jular ska vara tipp topp perfekta varje år, men min mamma får jag nog hålla mig borta från hädanefter, för hon gör Jularna inte alls roliga. Som sagt så har jag virkat lite, som jag har berättat om tidigare i bloggen. Och här kommer min senaste kreation som jag använder själv.

 

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-16 17:36:23

vilken fin virkad mössa, när det gäller 3d bilderna, så lånar jag en kompis programvara, men det går att göra i gimp med, jag kanske lägger upp några steg om det längre fram, för det krävs att man kan allt i gimp och jag håller fortfarande på med stegen i grunderna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela