Yvonne Johansson

Har upptäckt

Publicerad 2010-12-03 19:30:40 i Allmänt,

Bilden med dom två hästarna som jag gjort en snöanimation av, har blivit förstörd. Den fanns på mitt gamla USB minne som jag inte kan spara på längre och jag tror jag vet varför. Innan jag gjorde en animation av den så minskade jag bilden, och det var nog därför den förstördes. Jag får nog låta bli att ändra på några av bilderna på det USB minnet. Jag har lagt in mer animationer från det gamla USB minnet på bloggen nyligen, men dom är ok fortfarande. Jag har sparat allt som jag har på comhems sparasmart, så jag kan bara gå in där och spara tillbaka den om jag vill, fast då sparar jag dom på det nya USB minnet. Animationen jag gjorde av bilden med hästarna finns på det nya USB minnet och det finns kvar och jag har inte upptäckt några nya skador på bilderna än. Jag har sparat nya bilder som jag tagit med mobilkameran där och dom finns kvar. Jag ska göra en ny animation med ritade bilder som jag ska scanna av lite senare. Jag vet inte ricktigt vad jag ska rita. Håller på med att tillverka julklappar också så jag har lite att pyssla med. Det har snöat här idag och jag tog en promenad i snöfallet. Hamnade borta vid Mickes kiosk där jag fick ett infall att spela på Lotto. Det var ett litet tag sedan jag gjorde det. Sedan gick jag Solhagsvägen hem. Det var en skön promenad för det var lagom kallt och det blåste inget. Har ni tänkt på att när det snöar så dämpas ljudet omkring.
Här kommer några snöiga bilder tagna vid minnes Lunden i Lidköping. Min mormor Astrid och hennes sambo Isac ligger där.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-04 07:41:11

kasta det skadade minnet, och använd bara det nya. jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-05 09:30:35

Jag hoppas att du får en trevlig 2:a advent

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-05 15:42:14

Svar, ja risken är ju stor att julen slaskar då

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela