Yvonne Johansson

Julklapp till mig själv

Publicerad 2010-12-10 16:37:31 i Allmänt,

Jag har gått förbi Ria secondhand flera ggr. denna veckan och sett att dom har slalomskidor. Jag åkte lite slalom i tonåren och jag blev så sugen plötsligt. Jag har ju problem med mina muskler men om jag klär mig förnuftigt osh tar det lugnt så kanske. Skidorna kostar inte mer än en 50 lapp och om jag kunde få tag i ett par beg. pjäxor också för en billig summa, och så ett par stavar. En expedit på Ria second hade åkt snowboard och han hjälpte mig mäta dom och kolla så att dom var ok. jag är 172 cm lång och skidorna var 167cm. Jag sa att jag skulle se vad det kostade att ställa in skidorna och om längden på skidorna passade först i en sportaffär så skulle jag återkomma. Ria second hand har öppet onsdag till fredag så förhoppninsgsvis så finns dom kvar. Om jag köper dom så blir det som Julklapp till mig själv, men så går jag väl och bryter bena av mig det första jag gör när jag far nerför backen sedan.


Obs! Jag ska försöka göra en animation av Jack Sparrow lite senare. Så fort jag känner mig på hugget bara. 

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-11 06:04:03

Hoppas att du får tag i några skidor o pjäxor och att helgen blir trevlig, fin animation igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela