Yvonne Johansson

Nu har jag testat

Publicerad 2010-12-17 17:05:32 i Allmänt,

Att göra en animation med hjälp av häftmassa. Det gick bra, men det är väldigt svårt att scanna bilderna så papperet hamnar i exakt position varje gång man scannar. Det är därför hela bilden rör på sig då och då. Man får vara ytterst noga när man lägger papperet mot glaset och sedan stänga luckan försiktigt så papperet ligger där det ligger. Nästa gång ska jag vara ännu nogare med det. Jag gjorde animationen enkel, bara för att det var första gången jag gjorde så här. Men nu måste jag vila ryggen för jag har lite mer värk idag.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-17 20:34:10

ännu en fin animering av dig, ha en fin kväll nu och en trevlig helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela