Yvonne Johansson

Trötter idag

Publicerad 2010-12-09 20:23:00 i Allmänt,

En viss person tar musten ur en och då blir jag trött. Det räcker bara att höra rösten så bubblar det upp negativa vibrationer och man blir ledsen, arg och helt urlakad. Vill inte ha så mycket med den personen mer och göra för jag orkar inte med mer lögner och svek. Vinter mörkret gör nog sitt också men jag märkte att direkt jag pratat med personen ifråga så gick luften ur en och en massa sårade känslor kom upp. Om den personen hållit vad som lovats så hade Mallen fortfarande funnits. Nä jag har fått nog av dåliga vänner och tänker inte låta mig duperas längre. Ärlighet varar längst och man ska inte försöka vara någon annan än den man är. Vi har alla ett bagage att bära och vi har alla gjort dumma saker men en del fastnar i en roll och att ljuga om saker och att svika och dupera sina vänner blir en livstil för somliga. Nu ska jag spara varenda öre och på något sätt ska jag försöka att förbättra min ekonomi, hur det nu ska gå till, så jag kan klara mig själv. Tur man har några vänner som verkligen förstår hur man har det.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-10 06:29:11

det är inte kul att behöva slösa energi på sådana personer, jag hoppas att du får en fin dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela