Yvonne Johansson

Virkar Julklappar

Publicerad 2010-12-02 01:00:06 i Allmänt,

Men jag skriver inte vad jag virkar, för ifall någon som ska ha julklappan läser det här. Jag måste ju hitta på någonting och det är välldigt rogivande att virka, för man slipper tänka så mycket, och det är skönt att vila tankarna ibland. Håller fortfarande på med minnesalbummet då och då också. När jag får lite mer inspiration ska jag göra lite mer animationer men när datorn krånglar så blir man irriterad. Obs! Vicke, tack för tippset om länken. Jag har Windows internet explorer 8 så jag tror inte det går. Jag får köra tills det brakar ihop. Åter en bild har blivit förstörd på min senaste USB minne och på mitt gamla USB minne går det inte spara något alls på längre, i alla fall när jag kopplar den till min dator. Testade den på lillbrorsans dator tidigare i höstas och där verkade den funka. Jag har 4 st USB uttag på datorn och när jag sätter det gamla USB minnet på ett av dom 2 utagena på framsidan så får USB minnet inte riktigt kontakt med datorn längre utan håller på att slå av och på hela tiden, men när jag sätter den på baksidan så får den kontakt. När jag sätter det nya USB minnet på samma uttag så får det kontakt. Men det är en annan sak som händer ibland när jag är ute på nätet. Många ggr så får inte datorn kontakt med nätet men när jag sedan kollar upp vad det är för fel så säger datorn att det inte finns något fel. Det har varit så hela tiden. Nä nu ska jag gå och lägga mig och försöka glömma bekymren ett tag. Jag försöker spara så mycket jag kan men om datorn börjar krångla för mycket så det inte går alls tillslut så kanske jag kan köpa en billig laptop  på avbetalning. Jag är inte hemma på sådana datorer men jag skulle vilja ha en dator som är lätt att ta med sig om den skulle krångla.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-02 11:11:45

det ska gå att scanna där jag har samma webbläsare

http://onecare.live.com/site/sv-se/default.htm?s_cid=sah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela