Yvonne Johansson

Wow! vad mycket snö det kommit inatt

Publicerad 2010-12-07 21:17:28 i Allmänt,

Jag blev alldeles genomsvett när jag fick sopa fram bilen. Runt 10-15 cm minst hade det kommit. Om det ska fortsätta så här så får dom snart försöka köra bort snön från gatorna som dom gjorde förra vintern, för snart blir det svårt att parkera utanför där jag bor och så blir det trafikfarligt. Det blir även svårt för alla fotgängare att gå på trottoarerna för där hamnar all snö som legat ute i gatan. Jag tog en sväng till El Giganten idag men jag tog bara en titt. Dom sa att dom det kommer fler erbjudanden längre fram. Jag har idag också gjort Shrek animationen lite längre och jag tycker det är synd att jag inte kan få till lite ljud till den. Man får använda fantasin i stället och när jag tittar på den så ser det ut att han önskar Merry Christmas.
 

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-12-08 16:15:58

Om man vill ha ljud så får man göra om bilderna till flash, jag kanske lägger upp steg om det med längre fram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela