Yvonne Johansson

Ååå vilken underbar dag.

Publicerad 2010-02-14 17:38:11 i Allmänt,

Måste bara skriva en gång till i bloggen idag. Det var länge sedan jag kände mig så avslappnad och loj, och vädret var ju kanon. Alldeles vindstilla och solen lyckades komma fram bland dimmolnen och spred sitt ljus över ett vitt och vintrigt landskap. Jag och Mallen släntrade iväg på en promenad och njöt av naturen i fulla drag. Vi stannade då och då och tittade bort mot horisonten där solen sken. Det var precis en sådan dag, som man brukar uppleva på sommaren när solen går ner. Hoppas att vädret resten av året kommer bli lika soligt och lugnt. Nu ska här bakas pannkakor med jordgubbsylt och banan till.


Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-02-15 18:29:13

vilken härlig bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela