Yvonne Johansson

Om du inte kan sova, ät en banan.

Publicerad 2010-02-08 10:23:49 i Allmänt,

Hörde i helgen att man ska äta bananer om man har svårt att sova. Hörde dessa ord samtidigt som jag satt framför datorn i Lördags kväll. Jag var välldigt trött då efter att ha hämtat hö och hade just duchat och gett mina onda muskler en välbehövlig massage. Jag tänkte inte mer på dessa ord förrän dagen efter och började då undra om det var hölastningen eller alla bananer jag satt i mig under Lördagen som gjort mig så trött. Kanske värt att testa nån gång längre fram om jag inte kan sova. Här kommer i alla fall en vintrig bild av stallet som jag tog för lite över en vecka sedan.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-02-08 18:26:51

fin bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela