Yvonne Johansson

Plusgrader & regn

Publicerad 2010-02-26 15:51:05 i Allmänt,

Det är första gången på nästan 2 1/2 månad som det är plusgrader ute. Vid stallet var det mellan 3 och 4 plus och så hällregnade det en stund. Fåglarna spelade för fullt och man känner att våren har gjort sitt första försök att tränga sig på. Det är exakt en vecka sedan det vräkte ner snö över Sverige och nu kommer det regn på allt. Jag hoppas att ni tar det lugnt och tänker er för vart ni sätter fötterna och även kollar upp så ni slipper få istappar och snöras över er. Ha en ricktigt skön helg och bryt inga ben när kylan kommer tillbaka och fryser backen till is.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-02-27 05:13:23

ja, nu droppar det från taken, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-01 06:06:00

Jag hoppas att du får en fin start på veckan nu

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-02 07:14:47

inget nytt på denna front, jag återkommer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela