Yvonne Johansson

Snökaos!

Publicerad 2010-02-20 11:38:54 i Allmänt,

Den här dagen kommer nog alla minnas som den dagen då Sverige snöade igen totalt, tror jag. Maria ringde mig från stallet och varnade för att försöka åka ut till stallet. Dom kommer inte ut själva och grannen hade satt sig fast med snöslungan. Hon sände mig en bild på ett fönster på deras hus. Fönstret är ca 180 cm högt och det var snö nästan ända upp. Det var minst 1 meter snö ute i hagarna och 2 meter höga drivor. Undrar var det börjar barka hän. Hoppas taket håller på huset. Man får ju höra att tak efter tak börjar ge sig överallt.

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-02-20 11:52:55

shit , vad mkt

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-02-20 14:47:15

oj, det var en hel del, då gäller det att skotta taken nu tror jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela