Yvonne Johansson

Vacker vinterdag.

Publicerad 2010-02-22 10:47:22 i Allmänt,

Idag skiner solen för fullt. Det blir att ta på sig solglasögonen, annars börjar tårarna rinna och man blir snöblind. Jag har använt mobilkameran rätt mycket nu och måste ladda den ofta. Håller på att göra en animerad isbjörn som ska gå, hade jag tänkt, men vi får väl se hur det går. Jag får träna lite på det. Det är inte lätt att rita så björnen ser likadan ut till utseendet, hela björnen ändrar ju utseende, inte bara benen. Jag fick inte till björnens utseende i början men ju mer jag ritade ju bättre såg björnen ut. Jag får väl ta det med ro och träna mer på det, men jag måste ladda batterierna först i mobilen innan jag kan ta bilderna. Jag hoppas att jag imorgon ska ha fått till någonting som liknar en gående isbjörn. Jag ska även försöka ta lite mer vinterbilder av stan tänkte jag, för den här vintern kommer man inte glömma i första taget. Ett svinstall utanför Vinninga där jag kommer ifrån har taket rasat på. Jag hörde även att Rexams tak började knaka så dom fick utrymma fabriken snabbt. Vet inte ricktigt hur det sedan har gått. Överallt här i stan har det skottats tak och där jag bor hänger det stora klasar med snö över kanten på taken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela