Yvonne Johansson

Akvareller.

Publicerad 2010-01-11 20:21:08 i Allmänt,

Hittade några gamla akvareller som jag gjort för länge sedan. Hästhuvudet är säkert nästan 20 år gammalt. Musen däremot, är bara några år gammalt. Om ni kollat in min blogg tidigare så känner ni nog igen musen som heter Max.



Bilderna är lite mörka. Jag fick inte till något bra ljus när jag fotade av dom. Det var mörkt ute. Bäst blir det om jag fotar när det är ljust ute. Jag brukar gå ut på min inglasade balkong när det är dagsljus och fota av saker.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-01-12 05:58:58

du är duktig och dina animeringar i inlägget under blev jätte bra

Postat av: maria eriksson

Publicerad 2010-01-17 22:45:02

Du är enormt duktig på att måla!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela