Yvonne Johansson

Kort på Älg i Råda.

Publicerad 2010-01-20 19:59:05 i Allmänt,

Nu är jag i farten igen och hicka har jag också fått. När jag åkte hem från stallet idag så tog jag vägen genom Råda. I skogen strax innan där joggingspåren finns så stod en stor älg nästan uppe på vägen. Jag stannade och älgen gick in i skogen igen. Jag stannade och klev ut och såg då 4 älgar. En älgko och tre tjurar med luggslitna horn. Den ena hade bara ett horn. Jag försökte ta kort på dom men när jag zoomar med mobilkameran så blir bilden sämre. Hoppas ni ialla ser att det är en älg.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-01-23 06:11:48

ja, det ser man, jag önskar dig en trevlig helg nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela