Yvonne Johansson

Mallen rejsar!

Publicerad 2010-01-20 19:15:50 i Allmänt,

Vill bara tippsa om en filmsnutt på Mallen och Shalimar som rejsar tillsammans. jag kan inte lägga in filmen här eftersom filmen inte är min och den finns inte heller på Youtube. Filmen är från Mallens förra stall där han stod uppstallad och det är Reneé som äger Sharlie som filmar med mobilkameran. Nästa gång jag skaffar en ny mobiltelefon så ska jag se till att få en mobil som ger bättre och tydligare bilder.
Här är i alla fall adressen till sidan där filmen finns. Gå till övriga hästar på sidan och sedan Shalimar rejsar www.123minsida.se/stallostby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela