Yvonne Johansson

Castle maniac

Publicerad 2010-07-14 22:33:56 i Allmänt,


Här kommer ännu en animation med fladdermöss och slott. Det är redan färdiga penslar som jag laddat hem till Gimp för jag är lite lat just nu. Man kan hitta jätte spännande penslar som man kan använda men jag har också råkat ladda hem penslar som inte funkar i Gimp.
Jag har konstaterat att det var bakljuskontakten på bilen som det var fel på. När vi kopplade loss den så funkar körriktningsvisarna perfekt. Har pratat med en kille som har en likadan bil som jag har och som är skrotad, och som används som reservdels bil. Han sa att jag kunde få den som satt på den skrotade bilen. Hoppas bara den är ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela