Yvonne Johansson

Det är roligt att fiska

Publicerad 2010-07-17 22:42:42 i Allmänt,

Speciellt när man får fisk. Sedan jag fått tipps om hur jag ska rigga haspelspöt med olika jiggar så har jag fått många napp. Idag fick jag 3 små stackare som jag släppte tillbaka igen och så 2 stora som jag gav bort till en annan fiskare där. Han i sin tur fick den största aborre som jag någonsin sett och det tyckte även dom andra som var där. Dom sin tur fick ett par ricktiga åbäken till braxar som åkte i plurret igen. Tänkte göra en animation senare med fiskartema. Få se vad jag kan åstadkomma. Simma lugnt så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela