Yvonne Johansson

Mallen & Spiken

Publicerad 2010-07-22 18:56:02 i Allmänt,

Ännu en dag har gått. Idag tog jag en tur ut till Mallen och sedan for jag vidare till spiken för en titt. Där fanns en hel del utländska båtar nu men inte så många människor som det brukar vara. Det blåsiga vädret kanske gjorde sitt. Tog några bilder så ni får en översyn hur det ser ut där.
 Spiken ligger ute på Kållandsö i Vänern och är ett båthamn för Vänerns yrkesfiskare. Jag har berättat lite om det tidigare i bloggen. Jag har även hunnit med att göra en till animation av en varg som sitter och ylar i månskenet. Sent i går kväll eller i natt så såg jag en film som hette Dog Soldier. Den som gillar klassiska skräckfilmer med varulvar mm.ska nog se den.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-07-25 10:36:51

det ser fint ut

Postat av: Josse Eld

Publicerad 2010-07-30 13:02:39

JA DÄR ÄR EN VARG ANIMATION TACK!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela