Yvonne Johansson

Någon som tycker det är varmt?

Publicerad 2010-07-03 16:27:39 i Allmänt,

I skuggan på min balkong är det 33 grader varmt idag. Var ute tidigare på middan på en cyckeltur och trampade runt lite och försökte hitta en bra kompost att plocka mask ur, men jag fick ge mig. Blev stungen av både myggor, rödmyror och bränd på brändnässlor som växt sig över all bra kompost som jag brukar gräva mask ur. Och det var bra svettigt att cyckla. Får ge mig ut lite senare mot kvällen igen och kasta med haspelspöt istället. Nu är det Siesta time i värmen och jag får väl fortsätta läsa ut en bok jag lånat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela