Yvonne Johansson

Nu är det sommar och det är sol och det är över 30 grader

Publicerad 2010-07-11 19:21:57 i Allmänt,

Jag skriver inte så mycket i Bloggen för det är ju sommar och det är sol. Det skulle bara behövas en hel del regn också, för det är krut torrt i markerna. Men man ska inte säga något för då börjar det säkert regna resten av sommaren. Det åskade lite grann förut och det kom en lätt skur här där jag bor. När det är så varmt ute så behöver man inte göra så mycket för att svetten ska lacka, så under dagen idag så har jag suttit inne i "svalkan" (Svetten rinner i alla fall) och lekt lite med Gimp. Hade en gammal teckning som bakgrund och gjorde sedan en liten fjärilsmask.

Kommentarer

Postat av: Inger Rozén.Chintoh

Publicerad 2011-07-27 22:43:57

Solen har varit långt borta i juli.Du har väldigt fina bilder och animeringar.Jag målar i art rage och paint pro,men har inte gett mig in på animering.Som sagt,har tid i höst.Nu åker jag till New Orleans för att fira min dotter som bor där och fyller 40.Alltså jag är en gammal kärring.Titta gärna in i min blogg!Gokväll!

Svar: Jag är 6 år äldre än dig :) Och jag har skaffat mig en ritplatta som ArtRage följde med.
Yvonne Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela