Yvonne Johansson

Nu måste jag vila högerarmen ett tag

Publicerad 2010-07-20 23:16:40 i Allmänt,

Har kastat lite mycket med den när jag fiskat och har överansträngt den. Jag måste få till en bättre teknik när jag kastar med haspelspöt så jag inte får ont längre fram. Jag var och fiksade idag igen och fick en liten aborre och en normalstor, som åkte i plurret igen. Han som hjälpte mig rigga mitt haspelspö var där och som vanligt håvade han in flera st. bamsingar till aborrar. När jag kom hem så fixade jag till jiggarna och linan lite bättre så jag hoppas att jag nästa gång kastar ska lyckas ännu bättre. Jag får ta och meta med mask ett tag, om jag hittar några, om jag ska fiska imorgon och några dagar framöver, så värken går över.
Här kommer också ett par nya animeringar som jag gjort för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela