Yvonne Johansson

Nya säkringar för klena

Publicerad 2010-07-13 12:16:46 i Allmänt,

Igår så skrev jag i bloggen om att säkringarna gick på bilen till körriktningsvisarna. Har kollat upp det idag och dom funkade fortfarande sedan jag satte i en ny säkring i går kväll. Jag hade då tagit en av mina gamla från min gamla Sierra, och när jag kollade tjockleken på säkringen så var den gamla mycket kraftigare än dom nya, trots att det var samma nr. på dom. Nu funkar allt men om det skulle hända igen så har jag ju mina gamla, men om jag blir tvungen att köpa nya så får jag köpa säkringar med ett nr. högre. Dom gjorde allt bättre grejer förr, ha ha ha.
Har laddat hem lite nya penslar till Gimp och plitat ihop en ny rätt rolig animation. Så kvavt och fuktigt som vädret är nu, så orkar man inte göra så mycket mer än att känna att man bara finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela