Yvonne Johansson

Svettigt värre inatt

Publicerad 2010-07-12 01:02:14 i Allmänt,

Har inte gått och lagt mig än, och det blir nog svårt att sova inatt. Om jag kunde skulle jag gå och lägga mig på balkongen där det är 26 grader nu, men den är inte så kall på morgonkvisten då solen ligger på där. Inomhus är det ännu varmare, men vet ej hur mycket. Nossan tycker också det är jobbigt och har gått och gnytt hela dagen. Tillslut slängde jag in henne i dushen och kylde av henne. Det gick bra tills jag blev lite för närgången men sedan höll hon ialla fall tyst, resten av dagen. Det är andra gången sedan värmen kom som jag badat henne, bara med vatten, inget schampo. Hon har även fått smak på drickbar youghurt som man kan köpa på LDL. Det var rea på det, 2 för ett pris och innehåller endast 0,9 procent fett. Jättegott är det, i alla fall den med jordgubb och banansmak som smakar som kall, smält krämig gräddglas. Nossan älskar den verkligen och jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela