Yvonne Johansson

Uteslutningsmetoden

Publicerad 2010-07-13 21:35:06 i Allmänt,

Har varit och kollat vad det är för fel på bilen, och det kan kanske vara backkontakten som sitter på växellådan som det är fel på. Den gör att dom vita bakljusen lyser när man backar och den ligger på samma säkring som körriktningsvisarna. Har kopplat loss den och ska köra ett tag så. Om det funkar och säkringen håller så är det den det är fel på. I så fall vet jag en kille som kan ha en sådan begagnad. Det är ingen lag på att man måste ha sådana lampor men det är skönt att ha sådana på vintern när det är mörkt som lyser upp, om man ska koppla till någon kärra. Nu ska jag fortsätta titta på Morden i Midsommer. Jag trodde det var sista säsongen dom sände Midsommer Murder förra sommaren. Är lite osäker om det är nya avsnitt men det visar det väl sig. Jag älskar den serien.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela