Yvonne Johansson

Jag vann!

Publicerad 2010-06-10 17:24:15 i Allmänt,

Jag vann 80 kr på Jokern i lotto denna gången. Så Jag har bara förlorat 8 kr på 4 ggr jag spelat. Jag tänkte att jag skulle spela för 22 kr varje vecka i sommar, för man vet ju inte, man kan ju ha tur. Jag tog en runda till FA-Fyndet och kollade lite idag, och hittade en linne med korta ärmar för 20 kr. När jag kom hem såg upptäckte jag att den förre ägaren spillt något på den som inte ricktigt velat gå bort. Men va fanken. Jag kommer säkert själv tappa glass eller annat på den i sommar. Här kommer en ny animation jag gjort av en akvarell teckning jag gjort för länge sedan. Obs! Jag får inte heller glömma att tala om för Milles ägare att Fredagen den 18/6 kommer Mallens hovslagare. Jag hoppas hon läser det här ifall jag skulle glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela