Yvonne Johansson

Animerat ljus

Publicerad 2010-03-31 11:05:22 i Allmänt,

Nu vet jag hur man gör penslar till Gimp och hur man kan göra rörelser med hjälp av penslarna. Jag fick till ett ljus med hjälp av några bilder som jag gjorde om till penslar. Bilderna har Vicke gjort, men jag ska testa att göra egna penslar lite längre fram. Det hakade upp sig i början i Gimp, vet inte om det berodde på att datorn ville uppdatera plötsligt. Igår när jag var inne i datorn dök en ruta upp om att jag kunde uppdatera Java6 till min dator, för att den ska fungera bättre. Samma ruta dök upp idag också. Den ska passa till min dator men jag vet inte hur jag ska göra, om det är riskfritt och så. Får fråga någon mer datakunnig senare. Ialla fall här kommer resultatet. Ett litet brinnande ljus.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-31 16:45:00

java kan du uppdatera, men om du vill vara säker så går du till deras sida och laddar hem det därifrån istället, googla bara på java

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela