Yvonne Johansson

Billy Idol

Publicerad 2010-03-31 22:14:10 i Allmänt,

Billy Idol var en av mina artistfavoriter på 80-talet och jag minns vad mycket hårspray och hårgel man hade. Ändå så slokade håret, fast det var rätt kort när jag och kompisen började röja runt på div. dansgolv. Håret såg ut som på Billy Idol faktiskt. Har ett kort på mig på jobbet, när en arbetskompis sprang förbi och tog ett kort i farten. Jag hade då tidigare på dagen varit hos frissan och tydligen tyckte hon att det måste förevigas. Tyvärr blev inte bildkvaliten så bra. Har försökt fota bilden med mobilkameran, men det blir bara en suddig fläck av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela