Yvonne Johansson

Chris Isaac

Publicerad 2010-03-14 00:52:41 i Allmänt,

Nu är nattugglan igång igen. Såg ett program på 1:an nyligen om Chris Isaac och som handlade när han slog igenom med låten Wicked game. Jag har den singeln och började drömma tillbaka till den tiden. Kunde inte låta bli att lägga ut den på bloggen. Tyvärr hitta jag inte musikvideon på youtube. Videon fanns där men var utan ljud. Ååå så måste jag säga att rätt låt vann i uttagningen till melodifestivalen. Det fanns flera andra bra låtar men This is my life är härligt go att lyssna på. Gillar Annas röst som påminner lite om Cheers. Nu ska jag gå och lägga mig. Inte för att jag känner för det för jag mår skit i musklerna när jag liggat ett tag. Det spelar knappt någon roll vad jag ligger på, men just nu är soffan bäst för ryggen att ligga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela