Yvonne Johansson

Gimp gimp gimp!

Publicerad 2010-03-22 23:14:12 i Allmänt,

Jag fick till det i Gimp. Jag anade att det inte stod rätt till med installationen av Gimp. Jag har antagligen installerat det lite fel så jag installerade om det och följde Vickes instruktioner med hjälp av hans bilder. Det ser inte ricktigt samma ut i våra datorer men jag fattade vinken och fick till det. Jag laddade ner ett scripts med hjärt penslar och kopierade det till filen penslar i Gimp. Sedan öppnade jag Gimp och där fanns små fina hjärtan bland penslarna. Jippi. Sådant strul man haft och som man har undrat om det varit något fel nånstans.
Här kommer en testbild som förställer mig i 20 års åldern ung. Jag satte lite hjärtan runt om. Senare ska jag ladda hem lite mer roligt och se vad jag kan göra. Jag skulle gärna få till lite regn eller nåt annat som har med vatten att göra.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-23 04:18:42

bra jobbat och ja, du kan ta bort den filen

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-23 16:58:45

har du har vista? Om du har det så går du till orna, markera allt, kopiera och sedan går du till scripts o klistrar in

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-23 17:46:53

om du har xp, så borde du ha flytta när du har markerat allt, men det går lika bra med att kopiera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela