Yvonne Johansson

Haaaa! Nu gick det

Publicerad 2010-03-24 23:13:52 i Allmänt,



Jag gjorde bilden lite mindre och gjorde om regnanimationen i Gimp. Jag har fått göra det förut minns jag. Jag har något installerat i datorn som heter WinRAR. När jag laddar hem en fil eller script så kommer det som ett bokpaket. 3 böcker med ett skärp om. För att kopiera eller flytta scripten eller filerna i bokpaketet måste jag packa upp dom genom att klicka på, packa upp dessa filer här. Nånting sådant står det. Jag är jättetrött just nu och det värker i svanskotan och ryggen. Jag lyckades till slut ialla fall, för skam den som ger sig. Samtidigt som jag hållit på att mixtra med datorn så klickade jag på ikonen windows mediaplayer. Det var visst inte installerat men jag har för mig det var det. Kanske behövde jag installera om det igen efter att jag bytt användar konto. Nu vet jag i alla fall att jag kan bränna ner film och musik. Tror jag. Det får bli en annan gång. Nu ska jag stänga av datorn och sluta tänka på allt som har med datorer att göra, på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela