Yvonne Johansson

Häststamboken på nätet.

Publicerad 2010-03-07 11:51:08 i Allmänt,

Gå in på www.haststam.com och hitta din favorit häst där. Jag har lagt in Malajko och hans mamma Figarenas härstamning så nu kan ni se vilka dom härstammar ifrån. Alla hästraser ska finnas där och om inte din häst finns där redan så kan man lägga in dom där plus bild om man har deras stamboksnummer plus härstamning till hands. Jag såg att Mallen var släkt med Kowac som står i samma stall, på lite avstånd genom Negatiw ox. Alla araber hänger ihop med varandra på något sätt till slut.
 Hoppas våren kommer snart så man kan göra lite mer och slippa alla kläder som man byltat på sig vintertid. Idag skiner solen för fullt där jag bor och på tv:n kör dom Vasa loppet för fullt. I skåne säger dom att våren har kommit men än så länge här så ligger snön fortfarande kvar.              

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela