Yvonne Johansson

Mallen i akvarell

Publicerad 2010-03-26 10:48:56 i Allmänt,

Nu har jag laddat hem FX-foundry till Gimp och jag har testat att göra en akvarellmålning av Mallen när han går på sommarbete. Jag är bara lite osäker om FX-foundry ligger där den ska, i Gimp. Snart är det dags igen för Mallen att åka ut till Kållandsö igen. Milles ägare har skaffat hem mer stängsel grejor till en ny hage och jag har lånat ut min stängselapparat som ska kopplas till ett bilbatteri.
Usch! Tidigt i morse vaknade jag vid 5 av värk. Jag var vaken till halv 8 då jag somnade om igen efter att ha tagit 2 värktabletter. Sov sedan till 9-tiden. Det känns som jag har grus i ögonen och huvudet är lite snurrigt. Jag ska ta in hästarna idag så jag ska dammsuga och städa lite, tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela