Yvonne Johansson

Måste vila huvudet idag

Publicerad 2010-03-24 10:57:45 i Allmänt,

Tänkte visa en bild på vad jag gjort i Gimp, men när jag skulle spara bilden så sparade jag orginalet så orginalet blev som det blev nu. Jag får väl ta en ny bild på Sadeln om jag ska sälja den nå´n dag. Jag vet inte om jag vill sätta ut en annons med en massa blommor och hjärtan på sadeln och runtomkring.


Så här blev bilden på Mallens westernsadel. Tyckte det matschade rätt bra eftersom sadeln har blommigt mönster inskuret i lädret. Min "mus" arm är lite överansträngd idag så jag ska nog ta det lite lungt. På bordet framför datorskärmen vimlar det med papperslappar med info på, och nånstans ligger lappen med instruktioner om hur jag gjorde i natt. Ha en bra dag så länge. Undrar hur länge jag kan hålla mig borta från datorn idag.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-03-24 18:24:37

Då får du göra så här. när du har hämtat hem fx, så öppnar du den mappen, scrollar längst ner och klickar med musen inedre högra hörnet och håll knappen nere och markera alla filern, sedan högerklickar du och väljer kopiera och går till gimp, scripts, högerklicka klistra in

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela