Yvonne Johansson

När man mixtrar med datorer får man verkligen ha huvudet med sig.

Publicerad 2010-03-18 10:27:13 i Allmänt,

Jag skulle fixa till ett till användarkonto i datorn. Jag trodde jag gjorde rätt men sedan när jag skulle starta datorn igen, senare på dagen så fanns bara det nya kontot. Fick fixa till e-mail kontot igen till outlook express/comhem e-mailet och så får jag skriva i alla e-amiladresserna igen som försvann. Alla favoriterna likaså. Hoppas nu Gimp funkar bättre. Ska testa lite senare när jag känner mig tillräcklig koncentrerad för det. Just nu är jag inne i nostalgiperiod. Tänker tillbaka på 80-talet då jag var yngre och lyssnade på min favorit musik och på allt skoj man gjorde. Jag tror alla nån gång i livet gör det. Man var fri från hemmet. Hade bil och börjat jobba och var ute i svängen mera. Jag har varit inne på Youtube igen och hittat en av mina absoluta favoriter. Def Leppard och albumet Hysteria. Jag och en gammal klass kompis var i Göteborg och såg deras lasershow. Ett minne för livet. Trummisen i bandet har bara en arm. Han förlorade det i bilolycka, och för att kunna fortsätta i bandet gjordes ett specail trumset till honom. Man kan faktiskt inte tro att han är enarmad. Här kommer en av mina favorit låtar. Pour some sugar on Me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela