Yvonne Johansson

Skam den som ger sig

Publicerad 2010-03-24 01:17:02 i Allmänt,

Nu är jag trötter men fy va jag har kämpat med att få fram scripten så det funkar. Jag har ett program som heter Wizard i datorn, så det ser inte likadant ut. Jag gick in på Vickes blogg och läste ricktigt noga. Jag sparade ner lite mer penslar med blommönster. Och så skulle jag kopiera scripten. Men dom där "böckerna" dök hela tiden fram. Då tryckte jag på något som heter, packa upp filerna här. Jag changsade och vipps dök scriptfiler upp. Jag markerade dom enligt Vickes instruktioner och kopierade dom och sparade ner dom i penselmappen i Gimp. Jag öppnade Gimp och skrollade ner vid penslarna. Först så såg jag dom inte, för det var inte så många. Men så shangsade jag på något som jag inte ricktigt kände igen, och så dök ett blommönster upp. Jag ska träna på det här i morgon igen. Jag får visst packa upp scripten i mappen för att kunna nå dom. Annars blir det inget. Jag gjorde en testbild med Mallen, med en massa blommönster runt omkring. Nu ska jag gå och lägga mig, men skam den som ger sig. Man brukar kunna sova bättre när man inte behöver grubbla på något som irriterar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela