Yvonne Johansson

Animerad Arab i akvarell

Publicerad 2010-05-23 10:18:58 i Allmänt,

Här kommer ännu en gammal teckning jag hittat. Jag ritade av en Arab för ca 15-20 år sedan och nu tyckte jag att den skulle få lite mer liv i sig.
Det går rätt fort nu och göra animeringar med hjälp av penslar som man gör själv. När man väl vet hur man ska göra så går det av sig själv.

Obs! Det kanske ser lite otäckt ut med ögonen, för hela ögat rör sig. Jag ska testa senare att bara göra penslar av ögonlocken nästa gång, och se hur det ser ut.
Här kommer ännu en animation av ett hästhuvud i pastell som jag gjorde förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela