Yvonne Johansson

Åskan går, Åskan går inte

Publicerad 2010-05-10 10:43:33 i Allmänt,



Nu har jag gjort en åskanimation men den vill inte röra på sig. Den rörde på sig i Gimp fast det var redan lite trög där redan tyckte jag. Jag har märkt att mina animationer inte funkar ibland när jag lägger in dom i bloggen. Då har jag testat att göra bilden mindre och då har jag fått fart på dom. När jag gjorde den här animationen inne i Sqirlz med regnet och ringarna på vattnet så minskade jag bilden redan då för att få regnet att strila. Jag undrar om det kan bero på hur snabbt mitt modem är?
Obs! Jag tog en snabb titt igen på animationen inne i Gimp, efter att jag lagt ut den här, och nu rör den sig inte där heller. Jag måste ha nog ha gjort något fel nånstans, fast jag är rätt säker på att jag sparade ner den rätt. Jag behöver nog dricka lite mer kaffe tror jag. Jag känner mig fortfarande inte ricktigt kry. Det lurar en förkylning i mig som inte ricktigt vill bryta ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela