Yvonne Johansson

Galen Nossa!

Publicerad 2010-05-16 11:25:12 i Allmänt,

Här är lite nytagna bilder på min katt Vitnos, alias Nossan. Hon ska fylla 9 år till hösten men ser fortfarande ut som ett litet lurvigt nystan och blir lite galen titt som tätt. När hon var yngre var hon ännu värre och flög mellan möblerna som en flygande ekorre och skrämde livet ur mig när jag inte var beredd. En gång pratade jag i telefonen när hon plöstligt kastade sig över huvudet på mig. Jag hoppas att hon kommer leva i lika många år till för vad vore livet utan denna lilla goa katt.

Idag vaknade jag av värk pg. av att jag inte legat så bra. Fick lite panik och gick upp. Åt lite och tog 2 värktabletter och och lade mig igen med en kudde under rumpan så värken skulle släppa. Jag kan inte ligga hur som helst och inte hur länge som helst. Mina muskler stelnar till och den bästa ställningen är att lägga upp fötterna högt på tex. soff hörnet med lite kuddar under, men när man sover så rör man ju på sig omedvetet och om jag har otur så hamnar jag i en ställning så hela nästa dag och kanske flera dagar senare blir förstörda av värk.
Det blev en ricktig sjusovar dag för mig idag därför, och med Nossan på långsträcken ovanpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela