Yvonne Johansson

Glömsk!

Publicerad 2010-05-20 01:04:16 i Allmänt,

Jag höll på att glömma ta upp tvätten från tvättstugan ikväll, och till råga på allt så kan man inte gå ner den vanliga vägen pg. renovering av källtrappan utifrån. Tvättstugan ligger i grannhuset och efter klockan 10 så låser dörrarna till trapphusen. Jag fick leka fasadklättrare ner till tvättstugan men sedan gick det bra att ta innervägen upp ur källaren, som tur är eftersom man har famnen full av tvätt då.
Jag har varit välldigt trött nu ett par dagar. Jag har försökt lägga mig lite tidigare men då vaknar jag tidigare och av någon anledning blir jag alltid så trött då. Om jag går och lägger mig senare och sover längre, då blir jag inte så trött. Konstigt.
 Idag har det också varit den varmaste dagen hitills tror jag, och välldigt fuktigt, nästan lite kvavt. Imorgon säger dom att det kanske kan bli någon åskknall häromkring. Då blir det väder att sy färdigt lillbrorsans klädsel till chevan.
Jag har ocskå varit inne i Gimp och gjort en ny animation med hjälp av penslar, som jag gjort själv. Det är välldigt svårt att "skära" ut bilden med hjälp av musen, för det blir välldigt ojämt och hackigt. Jag ska göra mer penslar längre fram och se vad jag kan göra för kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela