Yvonne Johansson

Grattis Rebecka

Publicerad 2010-05-11 11:13:12 i Allmänt,

Till dina 3 nya syskon. Jag var inne på din blogg och tittade och såg att du nyss fått dina 3 trillingsystrar. Nu får du verkligen fullt upp med att hjälpa din mamma.
Idag ska jag ut och handla tårt ingredienser för imorgon är det en annan som fyller år. Gissa vem? Min lillebror fyller också år till helgen så det är är fullt upp. Jag ska plita ihop en chocklad och banan tårta tänkte, inget märkvärdigt alls, och köpa lite småkakor. Jag kan baka men det är ingen idé och stå och baka en massa när det det finns så mycket goa kakor att köpa tycker jag.
Obs! Jag har varit inne i Sqirlz och Gimp och lekt lite igen. Tyckte det var välldigt roligt i går med att göra blixtanimationer, så nu har jag gjort en till. Bilden är tagen från ett fönster i trapphuset där jag bor, förra året. Det såg så åsklikt ut så jag tog lite bilder för skoj skull. Bilder som jag har användning för nu.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-05-11 15:15:31

det är kul att se dina framsteg

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-05-11 19:02:39

jag förstår att det måste vara jobbigt med värken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela