Yvonne Johansson

Jag vill ha sol

Publicerad 2010-05-26 17:59:52 i Allmänt,

Usch! Idag mår jag dävigt igen, men just nu lite bättre förutom svanskotan som fortfarande värker. Men det går hyffsat ändå när jag sitter på någon bra stol och har ett stöd runt midjan. Tänkte att jag skulle ner till garaget senare och byta tändstift, men nu har det mulnat igen och det ser ut som om det ska komma regn. Inne i garaget står redan en bil upphissad som trösklarna ska lagas på så jag kan inte stå inne och göra det. Jag kanske ska dammsuga istället för det behövs också, så tar jag tändstiften i morgon. Sedan igår så har jag plitat på en ny teckning som jag idag har gjort en animation av. Obs! Tyck inte för synd om katten, den består bara av lite lite färg och papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela