Yvonne Johansson

Mer bilder

Publicerad 2010-05-04 14:06:39 i Allmänt,

Här kommer lite mer bilder från betet som jag inte tog med igår.



Sista bilden är på skjulet bredvid vars tak rasade i vintras pg. av all snö som fanns på skjulets tak. Taket till vagnskjulet kunde också ha rasat men dom hann att få bort snön innan det hände något. Vet inte hur det gick med traktorn som står där. Dom som äger gården är välldigt gamla och jag vet inte hur fungerbar traktorn är. Obs! Milles ställde sig hela tiden ivägen när jag skulle ta kort på dom. En ricktig linslus var han. Därför är det lite mer kort på honom, ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela