Yvonne Johansson

Skepp ohoj!

Publicerad 2010-05-24 10:42:53 i Allmänt,

Igår sydde jag färdigt bilklädslet till Chevan och var sedan nere i garaget och kollade med andan i halsen om det passade. Jag gjorde så gott det gick och det passade väl hyffsat. Det vicktigaste var väl att det skulle dölja alla skavanker och att det satt där det satt. En sak gör jag inte om, jag sätter mig inte i bilen en gång till. Det finns en anledning till varför jag är sjukpensionär och det blev jag påmind igen med råge. Jag satte mig på framsätet men där fanns en knöl som tryckte på svanskotan. Det kändes inte bra så jag satt inte särskilt länge. Ändå så började det pulsera och värka som skam och jag hade inte någon skön natt. Jag får vara nogare med att se upp i framtiden med vad jag sätter mig på, och framför allt att försöka att låta bli att ta åt mig vad folk säger, som inte har någon aning om vad dom pratar om.
På vägen hem senare tog jag vägen förbi hamnen och såg skeppet vars namn jag inte kommer ihåg, vara på ingånde in i hamn. Det såg så fint ut att jag stannade och tog några bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela