Yvonne Johansson

Tvättade bilen idag

Publicerad 2010-05-31 15:41:04 i Allmänt,

och invigde tvätten nere vid Frebacco och Mc-konsult. 20 kr kostar poletterna per st och sedan var det bara välja programmet man ville ha. Jag rekomenderar att tvätta bilen där för man hade gott om tid på sig att tvätta bilen på varje program, och man kunde även byta program mitt upp i en tvätt om man tyckte man var klar med programmet man höll på med. Jag köpte 3 poletter och jag hann även få in ett 4 program på 3 poletter. Jag hann att spraya bilen ordentligt med hett vax innan tiden tog slut. och om man var osäker på hur man skulle göra så var det bara att knacka på och fråga. Man behövde bara mata in en 20 kronors sedel så trillade det ut en polett som man sedan stoppade i automaten vid tvättboxen där man skulle tvätta bilen.
Senare i sommar så ska jag vaxa om bilen igen. Har man en röd bil så får man ligga i om bilen ska fortsätta vara fin och blank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela